עבודה בביוטק מדעים וסביבה - דרושים ביוטק - מחפש עבודה בביוטק | פתרונות - גיוס עובדים

ביוטק מדעים וסביבה

נמצאו 1 משרות

תיאור משרה

למפעל מוביל בחיפה דרוש/ה מבקר/ת איכות

לעבודה במשרה מלאה 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות
  • ניסיון בתחום העיבוד השבבי- חובה
    ידע וניסיון במכונת xyz - חובה
    ידע בתוכנת "פאס"- יתרון 

דרושים ביוטק

תחום הביוטכנולוגיה הולך ומתפתח עם השנים ככל שהטכנולוגיה מתפתחת אף היא. בעלי המקצועות השונים בביוטק על כל היבטיו, הם מגוונים ויש לעובדים אלו ביקוש רב בארגונים. מציאת משרה חדשה בביוטק דורשת הן מהמועמדים והן מהמעסיקים יכולת התאמה מיטבית בין העובד הפוטנציאלי – אל התפקיד שהוא אמור למלא. חברת השמה איכותית שמבינה בביוטק ובדרישות שלו באשר להשמת עובדים רלוונטיים בארגונים, מהווה גורם חשוב המקשר בין המועמד אל הארגון, למטרת העסקה ארוכת טווח שתתרום לצמיחה מקצועית של שני הצדדים.

מחפשים מודעות דרושים ביוטק? איך מוצאים עבודה בתחום שלכם

בשל הביקוש העצום לעובדים בביוטכנולוגיה, יש להניח כי מציאת משרות זוטרות בחברות ביוטק תהיה עניין יחסית קל, במיוחד עבור עובדים “רעבים” בתחילת דרכם המקצועית, המעוניינים להוכיח את עצמם ולהתקדם מעלה עם הזמן. ביוטק הינו תחום בו נדרשת הבנה באשר ליכולתם של תהליכים ביולוגיים להשפיע על ייצור של מוצרים שונים בתעשייה, כאשר את הבסיס לומדים הצעירים באופן מקיף למדי כבר בתחילת ההכשרה שלהם. לעומתם, עובדים שכבר נמצאים בתעשייה הזו מזה שנים ומעוניינים לעבור תפקיד, ייתכן וייתקלו בלא מעט קשיים.

עובדים בכירים בביוטק צברו ניסיון עבודה, ידע נרחב ולרוב גם ניסיון בניהול של עובדים אחרים, ומכאן שכאשר הם מבקשים להשתלב מחדש בתעשייה בה הם מתמחים – אם זה רפואה, חקלאות, קוסמטיקה או כל ענף אחר- הם יהיו מעוניינים במשרות שבהם הם יביאו את היכולות שלהם לידי ביטוי.

מדוע כדאי להיעזר בחברת השמה למשרות בתחום הביוטכנולוגיה?

חברות ביוטק זקוקות לעובדים איכותיים המומחים ספציפית בענף שבו עוסקת החברה, זאת בכדי להביא את המקצועיות שלה לרמות הגבוהות ביותר ולגרום לצמיחה כלכלית. מאידך, גם מומחי הביוטכנולוגיה בעצמם צריכים את הסינון וההכוונה, באשר לשילוב נבון בתוך ארגון ביוטק, זאת על מנת להיכנס אל מקום העבודה, להיטמע בו, להתפתח בתוכו מקצועית ולפעמים גם לשדרג את רמת השכר.

חברת השמה שמבינה בביוטק, , מכשירה את עובדיה לנהל תהליך גיוס מיטבי: היא תהיה מודעת לדרישות הקפדניות בתחום, תבצע סינון איכותי של מועמדים רלוונטיים ותלווה אותם בתהליך הקבלה לעבודה. בכך היא מעלה את הסיכויים להשתלבות מוצלחת של עובדים בחברות ביוטכנולוגיה ומסייעת להתפתחות הביוטק בישראל.

שלח קו"ח