עבודה לחיילים משוחררים בים המלח - פתרונות - גיוס עובדים

עבודה לחיילים משוחררים בים המלח

עבודה לחיילים משוחררים בים המלח

אחד הרגעים המאושרים בחייו או בחייה של חייל/ת ישראלי/ת הוא ללא ספק רגע השחרור מצה״ל. עד עכשיו נתתם מעצמכם, תרמתם למדינה בדרך שלכם והנה עכשיו זה הזמן להגשים את עצמכם, לממש את החלומות שלכם, להתחיל ולבנות את דרככם המקצועית. המדינה מעריכה את העובדה ששירתתם את המדינה, שהקדשתם זמן לא מבוטל בכדי להגן על המולדת כל אחד ואחת בדרך שלו/ה. עכשיו, זה הזמן של המדינה להחזיר לכם!

שמעתם על עבודה מועדפת? ובכן משרות המוגדרות כעבודה מועדפת, נקבעו על ידי מדינת ישראל והממשלה כעבודות החיוניות לכלכלתה של המדינה. לכן, נקבע חוק שאומר שבמידה ואתם בוחרים לעבוד באחת מהמשרות המוגדרות כעבודה מועדפת, בסוף 6 חודשי עבודה, תהנו ממענק חד פעמי בגובה של 9,550 שקלים. חשוב לציין כי סכום זה מתעדכן משנה לשנה בהתאם לעליית גובה המדד.

מדוע כדאי לבצע את תקופת העבודה המועדפת בים המלח?

מחפשים עבודה לחיילים משוחררים בים המלח? ים המלח נחשב לאחד האזורים היפים לא רק בארץ, אלא בעולם כולו. תיירים מכל העולם מגיעים אל ים המלח בכדי להירגע ובכדי לטפל בעצמם מבחינה בריאותית שכן המלח והשמש מסייעים בתהליך ריפוי טבעי לשלל מחלות ובעיות בריאותיות.

אחד המאפיינים של האזור הזה הוא היותו שקט וזה גם הקסם שלו. השקט הזה בא לטובתכם החיילים המשוחררים בכמה מובנים. ראשית כל השקט הזה יאפשר לכם באמת לחסוך כל שקל אותו אתם מרוויחים במהלך תקופת העבודה המועדפת שכן כמות הפיתויים לא גדולה במיוחד, בשונה מאזור המרכז לדוגמא. זו ההזדמנות שלכם לחסוך כל שקל כדי שתוכלו לממש את החלומות והשאיפות שלכם לזמן הקרוב.

ים המלח

יחד עם זאת, זה המקום שלכם לחשוב איך אתם ממשיכים את החיים שלכם מכאן שכן עד עכשיו הייתם כפופים למסגרת נוקשה, עם חוקים וכללים וכעת אתם חופשיים לעשות כל מה שעולה על דעתכם. זה המקום שלכם לחשוב ולראות מה אתם עושים אחרי שהכסף בידכם הרי השקט נותן את הרוגע הנפשי הזה לחשוב מה עושים הלאה.

עבודה לחיילים משוחררים בים המלח תאפשר לכם גם להרוויח כסף באחד המקומות היפים בארץ וגם מספיק שלווה והשראה על מנת לחשוב מה עושים הלאה בחיים.

לרשימת עבודות מועדפות בים המלח ליחצו כאן >>

 

[divider style=”02″ classes=””]

מחפשים עבודה לחיילים משוחררים בים המלח?

[divwrap classes=”fullbCC p2″]



    [clearfix][/divwrap]

    [divider style=”02″ classes=””]

     

    אז איזה סוגים של עבודות תוכלו לבצע בתור חיילים משוחררים בים המלח?

    ובכן כאמור, אחד התחומים היותר מפותחים בים המלח והסביבה הוא תחום המלונאות. תוכלו להשתלב באחד מבתי המלון ולעבוד בתור מלצרים, חדרנים או לקחת חלק בצוות הבידור. גם עבודות שמירה בתור קב״ט או מאבטח ייחשבו לעבודה מועדפת בים המלח עבור חיילים משוחררים.  ניתן אפילו לעבוד בעבודה מועדפת בתחנת דלק.

     

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    שלח קו"ח