עבודה לחיילים משוחררים במרכז - פתרונות - גיוס עובדים

עבודה לחיילים משוחררים במרכז

עבודה לחיילים משוחררים במרכז

הגיע הרגע לו כולכם חיכיתם! אפשר להפסיק לספור את הימים כי זהו, הקיטבק הוחזר, הזדכתם על הציוד, החוגר נגזר ואפשר לומר שאתם די חופשיים לעשות מה שעולה בדעתכם מתי שאתם רק רוצים.

אז נכון, המסגרת הצבאית לא פשוטה לעיקול אך אחרי שמתרגלים אליה, לא פשוט לחזור ולהיות אזרחים, הרי רובנות מתגייסים לצה״ל כבר בתום הבגרויות ובקושי זוכים להנות מחופש אמיתי. אז מעכשיו תוכלו לישון קצת יותר, לאכול מהאוכל של אמא לא רק בסופי שבוע ובביקורים כאשר אתם סוגים שבת וגם לא להגביל את עצמכם כמעט בשום דבר. אחת הדילמות העומדות בפני חיילים משוחררים מתבססת על השאלה שהולכת וחוזרת שוב ושוב בכל מחזור שמשתחרר: במה כדאי לי לעבוד?

עבודה לחיילים משוחררים במרכז – היתרונות

אז הרשו לנו לסדר לכם קצת את הראש ולהסב את תשומת לבכם לגבי עבודה לחיילים משוחררים במרכז. ובכן, עבודה לחיילים משוחררים מוגדרת גם כעבודה מועדפת. חיילים משוחררים שסיימו את שירות החובה שלהם ועובדים במשרה המוגדרת על ידי מדינת ישראל כעבודה מועדפת או כעבודה נדרשת והשלימו 150 ימי עבודה, יקבלו מענק חד פעמי מטעם המוסד לביטוח לאומי. המענק משתנה כל כמה שנים אך מדובר בסכום לא מבוטל שעולה על 9,000 שקלים.

אילו סוגי עבודות מועדפות קיימות במרכז?

ובכן מרכזה של ישראל נחשב לאזור המפותח ביותר הן מבחינה תעשייתית, הן מבחינת פרוייקטים שנבנים למגורים והן מבחינת מגוון המשרות שמוצעות לחיילים משוחררים. בתור חיילים שישתחררו מהצבא מצד אחד עדיין לא רכשתם את הניסיון המקצועי הדרוש ״לעבודה של גדולים״ ומצד שני יש לכם את ההזדמנות להיכנס בקלות לשוק העבודה מבלי לבזבז יותר מדי זמן, כך שתוך זמן קצר אתם יכולים לחסוך כסף ולהשתכר בכבוד מעבודה שלרוב גם תספק אתכם מבחינה אישית.

תוכלו לבחור למשל לעבוד באחת מתחנות הדלק הפזורות בערים כמו ראשון לציון, רחובות, אשדוד, תל אביב או רמת גן. למידע נוסף על עבודה מועדפת בתחנות דלק.

היתרון שבעבודה כמתדלק הוא שניתן להגדיל את המשכורת שכן עבודה זו מאפשרת לכם לתפוס משמרות לילה, סופי שבוע וחגים מה שיעלה את המשכורת החודשית שלכם בעשרות אחוזים. יחד עם זאת, תוכלו לבחור לעבוד בבית מלון בתור פקידי קבלה, מלצרים, ברמנים או כחלק מצוות הבידור של המלון. בתי מלון פזורים לאורך כל מרכז הארץ הן בתל אביב, בת ים, הרצליה או אשדוד. גם עבודה באתרי בנייה, באתרי גידול חקלאיים, בבתי אריזה ובמפעלי תעשייה נחשבת לעבודה מועדפת אשר תזכה אתכם במענק בתום התקופה.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

שלח קו"ח