שיעורים פרטיים - דרך נוספת להשלים הכנסה לחיילים משוחררים - פתרונות - גיוס עובדים

שיעורים פרטיים – דרך נוספת להשלים הכנסה לחיילים משוחררים

שיעורים פרטיים – דרך נוספת להשלים הכנסה לחיילים משוחררים

פעם כשהיינו צריכים מורה פרטי, ההורים שלנו השתמשו במידע ובהמלצות שהיו למורים בבית ספר בשביל למצוא מורים שיכולים ללמד אותנו או לחילופין הם קיבלו המלצות מהורים אחרים אשר השתמשו בשירותי מורים פרטיים עבור ילדיהם.

היום התהליך הוא הרבה יותר פשוט וכן יותר מהיר. בעזרת האינטרנט אנחנו יכולים למצוא מגוון מורים פרטיים במקצועות שונים אשר אנחנו יכולים להיעזר בהם עבור ילדינו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להגיע ללוח מורים פרטיים באינטרנט בשביל למצוא את המורים שנראים לנו מתאימים.

כיצד עובד לוח מורים פרטיים

כל מורה שמעוניין ללמד באופן פרטי נרשם ללוח, הוא מציין שם את האזור בו מלמד, תחומים אותם הוא מלמד, שעות לימוד ופרטי התקשרות. אנחנו נכנסים ללוח מציינים שם מה תחום הלימוד בו אנחנו מחפשים מורה וכן את היישוב בו אנחנו גרים. המערכת בלוח מאפשרת לנו לבצע חיפוש לא רק על פי מקצוע גם על פי רמה או יותר נכון על פי סוג לימודים, האם מדובר בלימודים ליסודי, חטיבות ביניים, תיכון או פסיכומטרי. כך, מעבר לאופציות תעסוקה של חיילים משוחררים, ניתן להשלים הכנסה (ובמקרים מסוימים אף להגיע להכנסה יפה מאד) דרך מתן שיעורים פרטיים.

לימודים לחיילים משוחררים

אז עומדת בפנינו אפשרות בחירה של מגוון מורים, כשעל כל מורה אנחנו יכולים לקרוא מספר פרטים, כפי שהוא פרסם על עצמו,  וכן המלצות של הורים או תלמידים אחרים. המלצות אלו חשובות לנו בשביל שנוכל להפיק מהם תועלת, מהן נוכל ללמוד אודות המורה, יחסו לתלמיד ורמת המקצועיות שלו.

המערכת גם מאפשרת לנו לעשות חיפוש על פי חתכים נוספים, למשל, האם המורה מקבל בביתו או מגיע לבית התלמיד, ניסיון המורה, מאיזה מין הוא, מאיזה מוסד אקדמי הוא מגיע ומאיזו מחלקה. היכולת לבצע חיתוכים שכאלה בעת הבחירה, מאפשרים לנו למצוא מורה בצורה הממוקדת והטובה ביותר.

אם לא מצאנו מורה דרך הלוח, אנחנו תמיד יכולים להשאיר הודעה ולקוות שאחד המורים יצור איתנו קשר או לחילופין, שאחד המורים שבלוח יפנה אותנו לאחד מעמיתיו שלא רשום בלוח ויכול לעזור לנו.

בסופו של תהליך, אנחנו יוצרים קשר עם המורה, וקובעים איתו על פי התנאים שהוא פרסם בלוח ועל פיו בחרנו אותו, מועד לשיעור עבור הילד שלנו.

אם הייתם מרוצים מהתהליך ובפרט מהמורה, אז רצוי שתכתבו המלצה בלוח, כך הורים אחרים שיכנסו אליו יוכלו להתרשם אף הם, כמו שאתם התרשמתם, ולהשתמש בהמלצות שלכם בעת החיפוש. חשוב להבהיר שתהליך לא אמור לקחת זמן רב, הוא מאוד פשוט, קל ויעיל וכל אחד יכול לעשות אותו.

 

 

  • שתף את הפוסט

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

שלח קו"ח