טיול אחרי צבא - פתרונות - גיוס עובדים

טיול אחרי צבא

טיול אחרי צבא

טיול אחרי צבא הפך להיות מושג מוכר במילון המונחים של כל משתחרר צעיר מצה”ל.

רוב הצעירים מעוניינים לגלות עולמות חדשים ולחוות חוויות אישיות אותן הם יוכלו לזכור לאורך שנים רבות. בנוסף, הם מודעים לעובדה שהטיימינג הטוב ביותר עבור טיול אחר צבא, טיול חוויתי במדינות שונות ברחבי העולם הוא בחלון הזמן הקצר שלאחר הצבא, אותו חלון שנפתח מיידית לאחר השחרור ונסגר כמה שנים לאחר מכן.

טיול אחרי צבא – ההחלטות החשובות

רוב הצעירים מעוניינים לקחת מיידית את המו צ’ילה ולטוס לאיזה יעד אקזוטי עליו הם חולמים, אך למרות הרצון הטוב, חשוב לתכנן את הטיול מראש וזאת על מנת שתוכלו ליהנות ממנו בצורה הטובה ביותר. הדברים החשובים אותם יש לקחת בחשבון הם:

  • יעד – יש להחליט מהו אותו יעד אליו תהיו מעוניינים לנסוע. יש צעירים שמחליטים שהם לא צריכים לנסוע לחו”ל על מנת לחוות את הדברים, אלא מעוניינים לחוות את אותו טיול אחרי צבא דווקא בישראל ולכן הם מחליטים על טיסה לאילת, נופש באילת וטיול מהנה ואתגרי מהחלק הדרומי ביותר של ישראל ועד החלק הצפוני ביותר של המדינה. לעומת זאת, ישראלים רבים אחרים מעדיפים לצאת לטיול לדרום אמריקה, מרכז אמריקה, המזרח, אוסטרליה, ניו זילנד וביקור באיים חלומיים שונים באזור. הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא להחליט מהו היעד אליו אתם מעוניינים להגיע במסגרת טיול אחרי צבא.
  • זמן– הדבר השני אותו יש לעשות הוא להחליט כמה זמן תהיו מעוניינים לטייל. יש צעירים שמחליטים על טיול של שלושה חודשים, יש כאלו שמחליטים על טיול של חצי שנה ויש כאלו שמחליטים על טיול של שנה ואפילו יותר. בנוסף, חשוב להחליט כמה זמן תהיו בכל מדינה ומה הפעילויות המיוחדות בהן תהיו מעוניינים להשתתף או המקומות המיוחדים אליהם תהיו מעוניינים להגיע בכל מדינה.
  • תקציב– לאחר ההחלטה על אותם יעדים אליהם תוכלו לנסוע והזמן בו תהיו מעוניינים לשהות בכל אחת מהמדינות, רק אז תוכלו להתחיל ולבנות את התקציב שלכם לטיול, כאשר המטרה היא שהתקציב יספיק לכל מה שאתם מעוניינים וכן יישאר לכם תקציב עודף לכל מיני פעילויות שונות נוספות וספונטניות אותן תהיו מעוניינים ליישם במהלך הטיול.

הפעולות החשובות טרם הטיול

לאחר שתחליטו על היעד אליו תהיו מעוניינים לנסוע, הזמן בו תהיו מעוניינים לשהות בחו”ל והתקציב לו אתם זקוקים על מנת ליהנות בטיול חשוב שתבצעו את הדברים הבאים:

  • חיסונים– הדבר הראשון יהיה לברר מהם החיסונים אותם תצטרכו לקבל וכמה זמן טרם הטיסה אל אותם יעדים תצטרכו לקבל את החיסונים.
  • עבודה– תצטרכו לבצע חישוב מדויק של הכסף שיש ברשותכם ומהי אותה עבודה מועדפת לחיילים משוחררים בה תהיו מעוניינים לעבוד (וזאת משום המענק) או כל עבודה אחרת שתוכל להשלים לכם את שאר הסכום לטיול בצורה המהירה ביותר.
  • טיסות – תצטרכו לבדוק האם משתלם לכם לקנות כרטיסי טיסות לאילת ולקחת משם חברות תעופה זרות לאותם יעדים בהם אתם מעוניינים או שמא משתלם לכם חברות תעופה אלו ואחרות מנתב”ג.
  • ציוד – תמיד יש לברר מהי רשימת הציוד אותו אתם צריכים לקנות לטיול וזאת בהתאם לסוג הטיול אותו אתם מתכננים ומדינות היעד בהן אתם מתכננים לבקר.
  • ביטוח – אין לוותר על ביטוח בריאות לתרמילאים וביטוח למטען. ביטוחים אלו יבטיחו לכם שאם חס וחלילה תזדקקו לעזרה רפואית בחו”ל או שהציוד שכלם יעלם, חברת הביטוח תיקח על עצמה לעזור לכם כספית.

 

כעת, כל שנשאר הוא ליהנות. בהצלחה.

 

[divider style=”02″ classes=””]

מחפשים עבודה לחיילים משוחררים?

[divwrap classes=”fullbCC p2″]

    [clearfix][/divwrap]

    [divider style=”02″ classes=””]

     

     

     

    • שתף את הפוסט

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    שלח קו"ח