עבודה בחנות בגדים - פתרונות - גיוס עובדים

עבודה בחנות בגדים

עבודה בחנות בגדים

 

חנויות הבגדים. הן פזורות בכל מקום- בקניונים, במרכזי ערים או במרכזים מסחריים. הן חלומן של כל אישה וסיוטו של כל גבר. עבור האחת הן הדרך האידאלית להעביר אחר הצהריים של יום נעים ועבור האחר מטלה שיש לסיימה במהירות האפשרית. אם אתם מחפשים עבודה שאינה קשה במיוחד, המעניקה תגמול לפי שעה, ומספקת חוויה נעימה הכוללת מזגן ומוזיקה נחמדה שינעימו את זמנכם, כנראה שהגעתם למקום הנכון. עבודה בחנות בגדים תענה על הצרכים הללו, ואף תסייע לכם לשפר את מצבכם הכלכלי.

טובים השניים מן האחד

עבודה בחנות בגדים כוללת לרוב שני תפקידים – קפלנים ומוכרים.

זוכרים שביקרתם בחנות הבגדים ההיא, מדדתם כ-20 ג’ינסים מכל הסוגים והצבעים אך אף לא אחד מהם באמת תפס את תשומת לבכם? יופי לכם, ודאי לא ציפיתם שהבגדים יחזרו למדף מסודרים ומקופלים כשהיו. זוהי עבודתו של הקפלן. לרוב מדובר בבחור או בבחורה צעירים יחסית (קפלנים יכולים להתקבל לעבודה החל מגיל 16) שתפקידם הוא לשמור על הסדר הטוב במקום השואף באופן תמידי לאי-סדר. הקפלנים אינם צפויים להיתקל באתגרים משמעותיים במהלך מלאכת הקיפול אך כדאי להתכונן נפשית לעבודה רוטינית, סיזיפית וחד-גונית למדי.

1

עבודה בחנות בגדים

לצד הקפלן, יעבוד המוכר ויסייע ללקוחות הפוקדים את חנות הבגדים. לרוב מדובר בבחור או בבחורה מבוגרים יותר שלהם מלאו 18 שנים. פרט להרעפת מחמאות לעבר הלקוחות, על המוכר להכיר את החנות על בוריה, לשלוט היטב במיקומם של כלל הפריטים בחנות ולהכיר את המבצעים המוצעים בה. אך מעל הכול – עליו להיות בעל טביעת עין חדה ויחסי אנוש טובים על מנת לספק ללקוח את המענה המיטבי. מוכר מעולה הוא כזה המסוגל להציג ללקוח רק אופציות שתהיינה ריאליות עבורו, להבין עד איזה סכום הוא מוכן להשקיע וגם לנחש את המידה הנכונה של הלקוח (במקרה של לקוחה, מומלץ להגיד מידה אחת פחות ממה שחושבים). מעבר לכך, הוא חייב להיות סבלני ובעל יחסי אנוש מעולים ורצוי שישלוט היטב גם באנגלית. יש לציין שלעיתים המוכר מבצע גם את עבודת הקיפול.

 

עבודה בחנות בגדים היא נוחה ואינה דורשת התחייבות ברוב המכריע של המקרים. לפיכך, היא מתאימה גם לתקופות קצרות, גם בין עבודות משתלמות יותר.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

שלח קו"ח