עבודה לחיילים משוחררים בערד - פתרונות - גיוס עובדים

עבודה לחיילים משוחררים בערד

עבודה לחיילים משוחררים בערד

כמה מתוק הוא יום השחרור מצה״ל. מרגישים את החופש, את הרגע הזה שבו אנו מבינים שמעתה והלאה אנו יכולים לעשות מה ומתי שמתחשק לנו.

סוף סוף, אפשר לקום מאוחר בבוקר, לבלות בחוף הים ככה סתם באמצע היום, בלי שנצטרך לעמוד בזמנים או לתת דין וחשבון למישהו. מעכשיו אפשר לצאת בשבת בערב עד השעות הקטנות של הלילה מבלי שיש לנו איזושהיא מחוייבות על הכתפיים ביום שאחרי. כחיילים או חיילות שהיו במשך כמה שנים בודדות במסגרת, לרוב נוקשה ואינטנסיבית, כעת אנו חופשיים להתחיל את חיינו האזרחיים.

עבודה מועדפת לחיילים משוחררים בערד

יחד עם רגע השחרור ותחושת החופש אותם קשה להסביר במילים, כן כדאי לחשוב לכמה רגעים על העתיד שלנו ומה אנחנו רוצים מעצמנו. זו ההזדמנות שלנו לנצל את כל ההטבות שהמדינה מציעה לנו ואחת מהן הינה עבודה מועדפת.

עבודה מועדפת היא למעשה עבודה שבה אנו משתלבים בתחום מסוים מבין מגוון תחומים ובסוף תקופה זכאים למענק שיאפשר לנו להגדיל בכמה אלפי שקלים את חשבון הבנק שלנו ולהתחיל להגשים חלומות. בין הערים בהן ניתן לממש את הזכות לעבוד בעבודה מועדפת הינה ערד. עבודה לחיילים משוחררים בערד הינה הזדמנות מופלאה להיחשף לאחת הערים המיוחדות בישראל, לגור בזול יחסית ובאמת לנצל את התקופה הזו במטרה לחסוך כסף.

אז קצת על ערד…

ממזרח לערד שוכן ים המלח עם שלל האתרים והאפשרויות בו. למעשה, ניתן לגור בערד בפועל אך לעבוד בים המלח בעבודה מועדפת שמציעה מגוון משרות בבתי המלון הפזורים בים המלח בתור מאבטחים, פקידי קבלה, להיות חלק מצוות הבידור של המלון או מצוות הקייטרינג. אין על כך עוררין שים המלח נחשב לאחד מאוצרות הטבע המופלאים שקיימים בעולם וזו ההזדמנות שלכם להתחבר אל הטבע ולהנות מכל היתרונות שהמקום השקט והשלו הזה מציע.

בנוסף, ניתן לעבוד במפעלי התעשייה הממוקמים בתוך ומחוץ לעיר וכך להיחשף לתחומים חדשים ומעניינים שבטווח הארוך נוכל לשלבם בקורות החיים שלנו. מצפון לעיר ערד ממוקם לו מדבר יהודה ומדרום מרחבי הנגב כך שבסופי שבוע וחופשים ניתן לנצל את הזמן ולטייל עם חברים ובני משפחה קרובים. תמיד מומלץ לפני שיוצאים אל הטיול הגדול של אחרי צבא, להכיר קצת את שבילי ארץ ישראל. המכתשים הפזורים באזור, הרכסים המדהימים, יער יתיר אשר נחשב לאחד היערות היפים בארץ, מצדה אלו ועוד הם אתרים שכל ישראלי חייב להכיר.


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

שלח קו"ח