פתרונות למחפשי עבודה - פתרונות - גיוס עובדים

פתרונות למחפשי עבודה

אתם מחפשים עבודה, וזה לא פשוט. נכון, אמנם יש הרבה מעסיקים בשוק, אך יש עוד יותר הרבה מחפשי עבודה, ועל כל משרה ישנם הרבה מתמודדים. בשביל זה בדיוק אנחנו פה. איתנו מובטח שתקבלו עדיפות על פני מועמדים מחברות אחרות ותמצאו את המשרה שאתם רוצים לעסוק בה.

תנו למעסיקים לחפש אתכם!

אין הנחתום מעיד על עיסתו

" אין הנחתום מעיד על עיסתו "

את האמת, זה בכלל לא משנה מה נכתוב על עצמינו, משנה מה אחרים חושבים עלינו. אז רק בשבילכם, רשימת עובדים מאושרים שמצאו דרכינו עבודה.

אלמה אלון

אחות בבית אבות

לאחר שיחה קצרה בטלפון שבה סיפרתי על עצמי וקיבלת מידע על המשרה המוצעת, שלחתי קורות חיים, וכבר באותו היום חזרו אליי עם מועד לראיון עבודה.

אדם חג'ג'

כלכלן

מיד כשיצאתי מהלימודים הייתי כ”כ מבוהל שלא אמצא עבודה. למזלי שרון יצרה איתי קשר וליוותה אותי לכל אורך התהליך עד לקליטה בחברה.

ליאור גורן

מתדלק מטוסים

הייתי מתדלק מטוסים בצבא ולא כ”כ ידעתי מה אני אעשה עם המקצוע הצבאי שלי באזרחות. ראיתי פוסט של יוליה  בפייסבוק שמחפשים מתדלקי מטוסים ומיד התקבלתי.

דור שוהם

אחמ"ש בחנות בגדים

לאחר שיחה קצרה בטלפון עם שרה שבה סיפרתי על עצמי וקיבלת מידע על המשרה המוצעת, שלחתי קורות חיים, וכבר באותו היום חזרו אליי עם מועד לראיון עבודה.  

סבטלנה יעקובלייב

ביו-סטטיסטיקאית

בדומה למפוטרי טבע רבים, גם אני יצאתי לשוק העבודה עם חששות רבים. מפחיד להיות מפוטרת בגיל 50. לירון מ”פתרונות” ליוותה אותי מהרגע הראשון ועד לקליטה.

עדן אפללו

ברמנית במלון באילת

3 ימים לפני שירדתי לאילת יצרתי קשר עם אושרית מפתרונות, שסגרה לי את כל הפרטים מראש. מה שנשאר הוא לעלות על האוטובוס, להתראיין ולקבל מגורים ועבודה.

שלח קו"ח