חיפוש עבודה מועדפת - פתרונות - גיוס עובדים

חיפוש עבודה מועדפת

חיפוש עבודה מועדפת

זהו, סיימתם סופסוף את השירות, ואתם רוצים להתחיל לעבוד. אתם קצת אובדי עצות, הרי 3 שנים הייתם בצבא, וכל ניסיונכם המקצועי מתייחס בעיקר לעיסוקכם הצבאי.

מה עושים?

חיפוש עבודה מועדפת לא צריך להיות קשה כפי שהיה בעבר.

בימים עברו, הייתם צריכים להמתין לעיתון שישי כדי לפתוח את מדור הדרושים, או אף להסתפק במהדורה המצומצמת של יום שלישי, ובוודאי גם להיעזר בחברים ובמכרים.

חיפוש עבודה מועדפת במדורי דרושים של פעם נחשב למשימה בלתי אפשרית, משום שהיינו מחויבים לעבור על כל הגיליון, וכן בשל העובדה שמעסיקים קטנים לא היו טורחים לפרסם משרות במדורים. וגם אם בכל זאת מצאת עבודה מועדפת בגיליון שישי, ידעת שאסור לשלוח את קורות החיים שלך בפקס במהלך סוף שבוע, משום שמכונת הפקסימיליה במשרד ששלחת אליו את קורות חייך, מפוצצת מרוב מועמדים שגם הם בלב תהליך חיפוש עבודה מועדפת.

אם פעם, הדוד מהרצליה היה נתקל במודעת דרושים שמתאימה לעבודה מועדפת שאתם מחפשים, היה לוקח לו כמה ימים לצלם לך את המודעה ולפקסס לך אותה.

כיום, חיפוש עבודה מועדפת היא משימה פשוטה מאין כמוה.

נכנסים לאחד האתרים שעוזר לכם לבצע חיפוש עבודה מועדפת. מחפשים לפי אזור המגורים או לפי האזור שבו הייתם מעוניינים לעבוד, מתחילים לדפדף בין מגוון העבודות הרבות המוצעות לכם, וכשיימצא התפקיד המתאים לכם, מלאו את פרטיכם בו במקום ולחצו על שלח. דקה לאחר מכן, פרטיכם יהיו בתיבת הדואר האלקטרוני של המעסיק. לעיתים, תהליך חיפוש עבודה קצר יותר מההמתנה בעבר למדור הדרושים השבועי.

חיפוש עבודה מועדפת, והמענק שמגיע בסיום, הינו בונוס גדול שהמדינה מעניקה. 9,239 ₪ שמוענקים בתום 150 ימי עבודה בעבודה מועדפת, הינם פרמיה יפה למשכורת, שמגלמת תוספת לשכר החודשים של 1500 ₪.

בחיפוש עבודה מועדפת יש צורך לשים לב לפרט חשוב מאוד.

ראשית, שימו תשומת לב גדולה האם העבודה שאתם בחרתם בה אכן נחשבת עבודה מועדפת. אנו איננו מדברים על המקרים הפשוטים, אלא על המקרים שנתונים לפרשנות. לדוגמא, בחלק מבתי המלון, העבודה כפקיד קבלה אינה נחשבת עבודה מועדפת. או לחילופין, יש לדעת כבר בשלב זה, שמלצרות במסעדות, פאבים ובתי קפה, אינה נחשבת עבודה מועדפת, לעומת זאת, במסעדות, פאבים ובתי קפה ששייכים לבית המלון ונמצאים בתחומו, נחשבים לעבודה מועדפת. אלה היו שתי דוגמאות בלבד, אך ישנן דוגמאות נוספות.

לכן, שימו לב לאיזו עבודה אתם נרשמים, על מנת שתסיימו כמה שיותר את חיפוש עבודה מועדפת ותתחילו כבר לעבוד.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

שלח קו"ח